Najczęściej zadawane pytania

FAQ

 

Czy wysyłacie kosmetyki za granicę?

Jak najbardziej! Realizujemy przesyłki na terenie całej UE oraz do Wielkiej Brytanii. (chwilowo zawieszone przesyłki do Wielkiej Brytanii)

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty przesyłki są zależne od kwoty zamówienia oraz wybranej firmy kurierskiej:

- kurier DPD (przedpłata) – 15 zł

- kurier UPS (przedpłata) – 20 zł

- kurier DPD pobranie – 26 zł

- kurier UPS pobranie – 32 zł

- kurier zagraniczny (na terenie UE oraz Wielkiej Brytanii) - zależny od kraju od 24 zł - 156 zł

Przy zamówieniu powyżej 350 zł przesyłka na terenie Polski przy zamówieniach opłaconych z góry GRATIS.

Czy kosmetyki fridge mogą podróżować?

Tak. Fridge dobrze znosi nawet kilkudniowe podróże. Kosmetyki jeszcze nieotwarte mogą przebywać poza lodówką nawet kilka dni, a już używane do dwóch dni.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od zakupionego produktu. Na podstronie każdego produktu znajduje się informacja o maksymalnym czasie realizacji. Staramy się jednak realizować zamówienia szybciej - zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy wszystkie kosmetyki fridge należy przechowywać w lodówce?

Większość kosmetyków fridge należy przechowywać w lodówce. Produkty, które nie muszą być przechowywane w chłodzie to masełka do ust, twarzy i ciała, dezodorant, żel do twarzy oraz ciała, mydła, rozświetlacz, perfumy.

Czy można przetestować kosmetyki przed zakupem pełnowymiarowych opakowań?

Oczywiście. W zakładce “miniaturki” znajdują się wszystkie dostępne w ofercie próbki oraz zestawy próbek.

Co zrobić jeśli produkt jest niedostępny na stronie?

Produkt z pewnością wkrótce pojawi się w sprzedaży. Zachęcamy do zapisania się do powiadomienia o dostępności - wtedy mailowo poinformujemy o powrocie produktu.

Czy data ważności liczy się od daty otwarcia ?

Data ważności oznaczona na opakowaniu liczona jest od daty produkcji. Nasze kosmetyki nie zawierają konserwantów, dlatego konieczne jest przechowywanie ich w chłodzie oraz użycie ich w ramach wyznaczonej daty ważności.

Czy dostanę kosmetyk z najświeższej partii?

Jak najbardziej. Nasze kosmetyki produkujemy bardzo często w małych partiach, zatem Klient zawsze otrzymuje produkt z najświeższej partii.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium